Joku ihmetteliki jo tätä mun uutta taustaa joten mä ajattelin vähän selitellä sitä.

No valitsin tän taustan sen takia, koska mä tunnen olevani kahlittu nyt kun Paris Hilton on vankilassa! :( Musta tuntuu, että  mäkään en voi olla onnellinen, kun Paris joutuu olla vankilassa ja kahlitun olon mulle tekee kun mä en nää Parisista vähänn aikaan uusia kuvia :´( Nyt mieliinne ehkä herää kysymys että jos mua niin kovin ahdistaa nii miks mä en valinnu jotain ahdistavaa tasutaa. No siks, koska mun lemppariväri on v-punanen (niinku parisinki) ja vaikka mua ahdistaakin, niin mä en vajoo synkkyyteen vaan annan elämälle uutta toivoa! Nyt mä lasken päiviä siihen kun Parris pääsee vankilasta jatoivon sille kaikkee HYVÄÄ! Mä muuten inhoon ihmisiä jotka aina vaan haukuu arisii ihan turhaan :( Eihän ne ees tunne sitä nii ei ne voi tietää millane ihminen se on ! :O

Mä vaihdan tän taustan sit taas kun Paris pääsee vankilasta ja mäki vapaudun!

663239.jpg

PS. Kuten Paris noissa kuvissa näyttääkin, alushousut on palannu taas muotiin! Joten ei kun vaan alkkariostoksille tytöt! Mutta muistakaan, mitä pienemmät, sen parempi meinaa vähemmän on enemmän! Poitsutki tykkäilee, eikä näy ainakaa alkkarit läpi.